LiquidHYdrogen

查看详情
Temperature - Lotte Kestner

存档灵魂:

Temperature
发烧

 

【歌词】

 

You like me hopeful
'cause hopeful is quiet
Sleeps through the night,
dreams of white boats
We could spin possiblies into a life
and what it feels like when we dance
I will sing tra la la la with you
I will sing la da da da with you
满怀憧憬希望你能喜欢我,
因为满怀憧憬让人变安静。
在整晚的睡梦中,
有白色船儿荡漾。
我们可以让时光倒流,
让所有可能变成现实,
我们共舞一曲会如何?
我将唱着欢快的啦啦啦啦和你旋转,
我将唱着忘情的啦嗒嗒嗒和你旋转。

But it's not like the sea
to leave you with me.
If I don't spin you
the dizziness stops
the bedroom's a box
and I'm a girl who wants a promise.
What everyone wants
Love, did you once
before we met?
I will sing tra la la la with you
I will sing la da da da with you
但现实不像梦中的海,
只留下你和我在一起。
如果今生我不能与你,
天旋地转共舞,
这卧室就是只空盒子。
我是个女孩我想要个承诺,
这是每个人都想要的。
爱, 你是否曾经有过,
在你和我相遇之前?
我将唱着欢快的啦啦啦和你旋转,
我将唱着忘情的啦嗒嗒嗒和你旋转。

But it's not like the sea
to leave you with me.
La la la la da da da da da
I will sing tra la la la.
但现实不像梦中的海,
只留下你和我在一起,
啦啦啦啦嗒嗒嗒嗒,
我将唱着欢快的啦啦啦和你旋转。


评论
热度(30)
©LiquidHYdrogen | Powered by LOFTER