LiquidHYdrogen

查看详情
I Awake - Sarah Blasko

存档灵魂:

I Awake
唤醒自我

 

【歌词】


I'm awake, no I'm not scared,
Shot an apple off my head
Fire and ice, all in between
Of this world, and all unseen
No one knows just why we're here
Embrace the doubt and face the fear
It's all about the inner search
To be a hunter gatherer
唤醒自我, 不, 我不再恐惧
射去悬挂头顶诱人的苹果
冰与火, 生与死
在这世上, 真实不可见
无人知晓为什么活着
思考怀疑, 直面恐惧
这是内心的自我搜索
成为狩猎者和采撷者

I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
我要行走, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦
我要坚持, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦

I awake unto this day, I'm going out tomake a change
I've fallen down, and gotten uṗ,
Been searching everywhere for love
I've let it go, welcomed it in
I wear the scars upon my skin
The stroke was real, the force is great
My heart is an adventurer,
今日唤醒自我, 我要做出改变
我曾经跌倒在地, 现在重新站起
千山万水遍寻我所爱
放下过去, 拥抱我爱
旧日伤痕仍隐隐作痛
撕去疤痕让痛苦真实, 让力量无畏
我心不惧冒险不惧永恒。

I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
我要行走, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦
我要坚持, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦

I've tried to make this life my own
To find myself, I've searched alone
To let love go and let it in
I found it burning like a sin
I've worked it out, but learned it hard
It's sad inside and life is out
Till I won't settle down and watch either way
我曾努力掌控我的生活
寻找自我, 只能孤独为伴
让旧爱倾泻, 让真爱澎湃
我发现旧爱就似鬼火燃情
我现已决然, 要学着去爱
让内心伤痛激扬生命光彩
为爱奔走, 遍行千山与万水

I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
我要行走, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦
我要坚持, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦

I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
o-oh-oh-oh
I'm going o-oh-oh-oh-oh-o-oh
O-oh-oh-oh
我要行走, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦
我要坚持, 哦-哦-哦-哦-哦
哦-哦-哦-哦


评论
热度(17)
©LiquidHYdrogen | Powered by LOFTER