LiquidHYdrogen

查看详情
Patience - Take That

鹿诺的名字是Telosma:

前几天想写一些乱乱的东西,就很想要找一首这种感觉的歌。

今天随机播放的时候终于被翻出来了。

Take That是一个于90年创立96年解散的英格兰流行乐团。

他们的歌有很多都是很好听的!还有Sure啦,Pray啦,也都很好听。

我也很喜欢这首歌的感觉和调子。

歌词也很好,自己翻了一下。

 

 

Just have a little patience

只是请再有些耐心

I'm still hurting from a love I lost,

我依然因为丧失了心之所爱而哀伤

I'm feeling your frustration.

我知道你已经对我失望

Any minute all the pain will stop.

可也许下一刻一切痛苦就都会结束

Just hold me close inside your arms tonight,

今晚只求你抱紧我吧

Don't be too hard on my emotions

别太苛求我的这些情感了

 

Cause I need time.

因为我需要一点时间

My heart is numb, has no feeling.

我的心已经麻木没有感觉了

So while I'm still healing,

所以伤口还需要愈合

Just try and have a little patience.

请你试着有点耐心吧

 

I really wanna start over again,

我真的想要重新开始

I know you wanna be my salvation.

我知道你想要救赎我

The one that I can always depend.

我也知道我总是可以依赖你的

I'll try to be strong. Believe me,

我会努力变得坚强的,相信我。

I'm trying to move on,

我会好好继续我的生活

It's complicated but understand me.

那也许不好解释但是我知道你会了解的

 

Cause I need time.

因为我需要一点时间

My heart is numb, has no feeling.

我的心已经麻木没有感觉了

So while I'm still healing,

所以伤口还需要愈合

Just try and have a little patience.

请你试着有点耐心

 

Yeah, have a little patience, Yeah

是的,请耐心些吧

Cause these scars run so deep,

因为这伤口曾经多么严重

It's been hard,

那些痛苦的日子多么不易

But I have to believe.

但是我知道我必须要坚信下去

Have a little patience,

所以耐心些吧

Have a little patience,

请你有点耐心

 

Woah, Cause I need time.

哦,因为我需要一点时间

My heart is numb, has no feeling.

我的心已经麻木没有感觉了

So while I'm still healing,

所以伤口还需要愈合的时间

Just try and have a little patience.

请你试着有点耐心好吗


 

评论
热度(21)
©LiquidHYdrogen | Powered by LOFTER